سوالات پرتکرار

ورود مستقیم به نوبت دهی اینترنتی

سایت نوبت دهی دکتر تابان

برگشت به راهنمای  نوبت دهی اینترنتی

راهنمای تصویری اخذ نوبت اینترنتی:

 

سوالات پر تکرار:

آیا امکان اخذ نوبت با گوشی موبایل هم مقدور است یا نیاز به کامپیوتر داریم؟

بله، سایت نوبت دهی بسیار ساده طراحی شده و  به راحتی با تمام موبایل های هوشمند، امکان اخذ نوبت مقدور است.

آیا الزاما باید با موبایل صاحب کد ملی نوبت اخذ گردد یا افراد دیگر هم می توانند نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند؟

هر چند اخذ نوبت با موبایل کد ملی توصیه می شود ولی در حال حاضر جهت تسهیل دسترسی و بهره مندی از کمک سایر اعضای خانواده، بعد ثبت نام/ورود به سایت، کاربر می تواند برای خود یا سایر اعضای خانواده نوبت ویزیت اخذ نماید. در قسمت نهایی اخذ نوبت قبل پرداخت وجه، نام بیمار و کد ملی بیمار را وارد نمایید. رزرو بنام ایشان ثبت خواهد شد.

آیا با یک نام کاربری ، می توان برای چند نفر نوبت اخذ کرد؟

بله،  در قسمت نهایی اخذ نوبت قبل پرداخت وجه، نام بیمار و کد ملی بیمار را وارد نمایید. رزرو بنام ایشان ثبت خواهد شد. روند نوبت دهی را تکرار و با ثبت نام بیمار و کد ملی  فرد بعدی، برای فرد بعدی نوبت اخذ فرمایید.

امکان تغییر روز و ساعت وجود دارد؟

بله، تا ۲۴ ساعت قبل مراجعه، امکان تغییر روز و ساعت (به شرط وجود زمان خالی در تقویم نوبت دهی) از طریق پانل کاربری خود شما  بصورت انلاین مقدور است.

فرقی در حق انتخاب تاریخ و ساعت بین بیماران قبلی با بیماران جدید وجود دارد؟

بله، اگر قبلا در مطب پرونده داشتید، برای ویزیت های دوره ای  حق انتخاب بیشتری دارید. با شماره موبایلی  که  در سال های قبل در مطب ثبت شده وارد شوید. بدلیل نیاز به ویزیت های پیگیری در بیماران قبلی، برای بیماران جدید محدودیت در تعداد پذیرش در روز اعمال میگردد.

تقویم نوبت دهی پر است و یا امکان اخذ نوبت ندارم، آیا مقدور است اول وقت جهت نوبت حضوری مراجعه نمایم؟

جهت کاهش زمان انتظار مراجعین محترم،  از اول بهمن ماه۱۴۰۳ ، تمام نوبت ها اینترنتی بوده و امکان نوبت دهی حضوری مقدور نمی باشد. با توجه به نوبت دهی متوالی، امکان ویزیت خارج از نوبت بین بیماران نوبت دهی شده مقدور نمی باشد. تلاش ما به ایجاد فرصت برابر و نظم دهی در ویزیت مراجعین محترم است، اما  جهت حفظ کیفیت ویزیتها، ممکن است قادر به پاسخ گویی به تمام درخواست ها نباشیم.

در موارد نیاز به ویزیت اورژانسی، چکار کنیم؟

با توجه به نوبت دهی متوالی، امکان ویزیت خارج از نوبت بین بیماران نوبت دهی شده مقدور نمی باشد. بیماران اورژانسی با مراجعه به مراکز درمانی، نسبت به اخذ خدمت اورژانسی اقدام نمایند. پس از ثبات نسبی شرایط بالینی، از طریق گزینه لیست انتظار، در صورت وجود ظرفیت خالی برای همان روز و یا برای ۱-۲ بعد اقدام به رزرو و تعیین ساعت بفرمایند. (نوبت ها  برای دو روز آینده باز و قابل رزرو می باشد و درپایان هر روز کاری، یک روز باز خواهد شد.)